Hírek, aktualitások

Api integráció a Virtual Call Centerrel


A Virtual Call Center megoldása lehetővé teszi ügyfelei számára, hogy saját rendszereiket összekapcsolják a Virtual Call Center szoftverrel a hatékonyabb működés érdekében. Ennek elősegítését szolgálja a fejlesztőknek szánt leírásokat és példakódokat tartalmazó Developers oldal, amely első publikus változatában a VCC Database API és VCC Callback API működésére vonatkozó fejlesztői dokumentációt tartalmazza.

API integráció a Virtual Call Centerrel - VCC Developers oldal


Logikailag felépített menürendszer

Az integráció legnépszerűbb változata az adatbázisok összekapcsolása, amely során az ügyfél adatokat tud lekérdezni a VCC adatbázisából, továbbá igényeinek megfelelően tudja ezeket és a beállításokat módosítani. Az erre vonatkozó konkrét fejlesztői dokumentációt Database API szekció tartalmazza. A leghatékonyabb működéshez érdemes a Virtual Call Center rendszerében történt adatváltozásokkal visszafele is szinkronizálni az ügyfél rendszerét, amelyhez megfelelő megoldást nyújt a VCC Callback API-ja. A fejlesztői dokumentáció azon kívül, hogy részletesen leírja, hogy a Callback API hogyan működik, egy egyszerű példakóddal is segíti az API integráció megvalósítását.

API integráció a Virtual Call Centerrel - Példák, leírások


Példák, leírások

A VCC-vel történő kommunikáció további formája az IVR API, amely lehetőséget biztosít az ügyfélnek, hogy a bejövő hívások IVR-ban történő kezelésénél különböző azonosításokat és lekérdezéseket tudjon megvalósítani a saját adatbázisán keresztül. A specifikus igényeket megvalósító JavaScript kódok megírásához pedig a Script SDK tud segítséget nyújtani. Utóbbi két funkcionalitáshoz kapcsolódó fejlesztői leírások is hamarosan elérhetővé válnak a Developers oldalon.