Hírek, aktualitások

A UX-szakma krémjétől tanulhatunk az Amuse konferencián


Amuse KonferenciaOktóber utolsó hétvégéjén Budapesten találkoznak a nemzetközi UX-szakma legfontosabb szereplői. Az Amuse konferencia előadásaira a Virtual Call Center csapata is ellátogat, hogy a legfrissebb UX-trendek által inspirálva fejleszthessük tovább a felhasználói élményt.

A két hazai startup-siker, a Ustream és a Prezi meghívására érkeznek Budapestre a UX-területen is véleményvezérnek számító nemzetközi cégek október 28-án. A három napos Amuse konferencia előadásain és workshopjain többek között a Google, a Twitter, a HotJar, a SAP, a Mozilla, az EPAM és a Facebook stratégái, designerei mesélnek a UX-újdonságokról, és mutatnak be céges sikersztorikat.

A Virtual Call Center fejlesztői és menedzsment csapata már biztosította a helyét a rendezvényen, hogy első kézből értesülhessünk a legfrissebb, felhasználói élményt szolgáló trendekről.
A felhasználói felületünket nem azért tesszük folyamatosan szebbé és ergonomikusabbá, hogy megnyerő legyen az első üzleti bemutatók alkalmával. A VCC szoftvere a call centerekben dolgozók mindennapi, gyakorlatilag egyetlen munkaeszköze – így kiemelkedő motivációs lehetőség is.
A call centerek piacán a cégek folyamatosan szembesülnek a magas fluktuáció problémájával. Bár egyetlen szoftver nem tud minden motivációs tényezőt befolyásolni, a VCC a kezdetektől fogva azon dolgozik, hogy jobbá tegye a munkakörnyezetet, a felhasználói élményt. Egyrészt törekszünk arra, hogy egyszerűen kezelhető felületeket készítsünk, másrészt szeretnénk egy kis színt és vidámságot csempészni az egyébként szabályozott operátori munkába. Ezért nagyobb ünnepek környékén alkalmi skinek közül választhatnak a felhasználóink, amit a régi VCC-ügyfelek már várnak és igényelnek is. Hogy az idei Mikulásra milyen egyedi designnal lepjük meg őket, hamarosan kiderül.

Az Amuse konferencia jó alkalom lesz arra, hogy a UX-szakma krémjétől tanuljunk, és az új ötleteket, kiépített kapcsolatokat felhasználva fejlesszük tovább a szoftverünket.