Hírek, aktualitások

A szép operátori hang mércéje az ügyfél elégedettsége – október 9-ig zajlik a Call Center Hangszépségverseny nevezése


IV. Call center hangszépségverseny 2015A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) a korábbi évek sikerét látva negyedik alkalommal is megrendezi a Call Center Hangszépségversenyt, melynek főtámogatója a VCC. A hazai call centerek, ügyfélszolgálatok munkatársai október 9-ig jelentkezhetnek hanganyagukkal.

A Punnany Massif zenekar Hétköznapi hősök című számának részletével nevezhetnek a call centerek, ügyfélszolgálatok operátorai a IV. Call Center Hangszépségversenyre. A feltöltött hanganyag alapján szakmai zsűri választja ki a legjobb 10 versenyzőt, a végeredményről pedig a Kreatív oldalán november 2-12. között zajló közönségszavazás dönt.

Tavaly 40 cég közel 200 jelentkezője közül került ki a győztes női és férfi hang, Lendvai Nikoletta és Juhász Mihály János, akik 2015-ben a zsűribe is meghívást kaptak.
A szakmai csapatban a verseny indulása óta helyet foglal üzletfejlesztési vezetőnk, Málhai Péter is, aki az idei verseny kapcsán kiemelte: “Bízom benne, hogy a tavalyinál is több jelentkezőt hallgathatunk meg. Fontos, hogy csak jó minőségű anyagokat tudunk értékelni – legutóbb sajnos sok érdekes pályázó esett ki a pontozásból a hangfelvétel miatt.”

És hogy milyen hangok esélyesek a győzelemre? “Az ügyintézők hangját lehet objektív szempontok szerint értékelni, de igazán egyedivé, az ügyfél számára is kellemessé az a hozzáállás teszi, amit ők maguk képviselnek a beszélgetések során. A jelentkezők hangjában ezeket a különleges jegyeket keressük.”

Az eredményhirdetésre a Kreatív magazin Lollipop díjátadóján kerül sor, az első helyezettek kétszemélyes wellness hétvégét nyernek.

A VCC negyedik éve támogatja a versenyt, mely az egyébként “láthatatlan” call center munkatársakban rejlő lehetőségekre hívja fel a figyelmet, hiszen fejlesztőként hasonló filozófiát követünk. A funkcionalitás mellett tematikus skinekkel is igyekszünk változatossá tenni a felhasználói felületet. Azt valljuk, hogy egy-egy hívás már az operátor fejében sikeressé válik, ha kényelmes és szerethető felületen dolgozik.