Hírek, aktualitások

A személyes üzleti megkeresések lehetnek átláthatóbbak

Megérkezett a céges hívásokat rendszerező fejlesztésünk, a VCC Mobile App


VCC Mobile App fejlesztés

A vállalkozások legfontosabb megkeresései mindig személyesek. A céges hívásokat, az ezekkel kapcsolatos teendőket a call center-technológiák tudják a legjobban nyomon követni, de a VCC fejlesztési csapata megoldást keresett a teljes vállalati kapcsolatrendszert áttekintő alkalmazásra. Így született meg a VCC Mobile App.

Első mobilalkalmazásunk több, mintha a VCC kliensben található funkciókat ültettük volna át okostelefonokra. Mivel a call centerek, ügyfélszolgálatok maguk is egy nagyobb vállalati stratégiába illeszkednek, a cég számára a legnagyobb segítséget az jelenti, ha a személyes megkeresések, üzleti hívások rendszerét összehangoltan lehet kezelni.

A VCC mobile app segítségével áttekinthető, a munkatársak melyik üzleti partnert, milyen időpontban kell, hogy keressék, és mi lett az egyes beszélgetések eredménye.

Az alkalmazás minden olyan profilú cégnél hasznos lehet, ahol az ügyfélkommunikáció vagy a partnerekkel való kapcsolattartás előtérben van – leginkább az értékesítés, az ügyfélszolgálat, a technikai támogatás területén.

Az alkalmazás nem csak átláthatóan rendszerezi a hívásadatokat, hanem teljesen elkülönítve kezeli a céges tárcsázásokat a magánbeszélgetésektől – utóbbiakról sem az app, sem a szerver-oldal nem tárol adatokat. Szintén fontos adatvédelmi megoldás, hogy a VCC központi szerverén tárolt ügyféladatok nem elérhetők az applikáción keresztül – a szinkronizálás csak az adott mobiltelefonra mentett kapcsolatokat érinti.

VCC Mobile App képernyőképAz üzleti hívások adatai (CDR – Call Detail Record) titkosított adatkapcsolatokon keresztül a VCC központi rendszerébe kerülnek. A VCC-felhasználók számára már ismerős lehet, hogy ezek a hívásrészletek az adatbázisból tovább szűrhetőek, exportálhatóak. Az így rögzített információkból a céges hívások költségvonzata könnyen ellenőrizhető. Szintén az operátori hívások mintájára lehetséges a hívások terminációja. Ezzel a megoldással a visszahívások is pontosan vezethetők: a rendszer listát készít az ígért hívásokról és azok határidejéről. Az emlékeztető megjelenésekor kényelmesen indítható a felületről a tárcsázás.

A mobilapp támogatja az offline üzemmódot, így a felhasználók folyamatos internetkapcsolat nélkül is friss adatokhoz juthatnak.

Szolgáltatásunk bármely csomagunkkal igénybe vehető, VCC Mobile App licenszdíj megvásárlásával. A vásárolt licenszek egy-egy mobiltelefonra érvényesek, vagyis a költségek a cég méretére szabhatóak.

Az alkalmazás mától elérhető a Google Play áruházban, VCC Mobile App néven!