Hírek, aktualitások

A BKV is Call Centert indított


A BKV saját statisztikái szerint 2007-ben 63700-an fordultak ügyfélszogálatukhoz. Ezen megkeresések többsége (65%) telefonon érkezik és információkérés. 2009 juniústól a megkeresések profi kiszolgálására a cég saját call centert indított. Egy új, könnyen memorizálható&nbsp,telefonszámot kapcsoltak be. A számjegyek a 06-1-BKV-INFO (06-1-258-4636) szót teszik ki, így bármikor könnyen és gyorsan tárcsázható az info-vonal. Az átgondolt menürendszer (IVR) segíti, hogy az érdeklődők rögtön a megfelelő szakemberhez kerüljenek, aki az adott területen illetékes és így pontos választ tud adni. A call center technológiával sokkal hatékonyabbá válik az utastájékoztatás, és lerövidülnek a telefonos várakozási idők. A szolgáltatás a jövőben bővíthető, és ami a legfontosabb, hogy az utasok visszajelzései alapján alakítható, tovább finomítható a menürendszer. (forrás: Budapestinfo)