Hírek, aktualitások

8 nap múlva Partnering Konferencia!


Partnering Central Europe logó - Partnering Konferencia Fókuszban az ügyfélélmény Idén 10. alkalommal találkoznak Magyarországon a Partnering Konferencia keretében az ügyfélkapcsolati témakörben érdekelt közösség kulcsszereplői. A rendezvényen több mint 30 előadó mutatja be a legjobb gyakorlatokat, a legújabb technológiákat és azoknak az ügyfélélményre gyakorolt hatását. A Virtual Call Center ismét, mint szakmai partner vesz részt az ügyfélkapcsolati szakma idei találkozóján. Időpont: 2013. május 30-31. Helyszín: Granada Hotel****, Kecskemét További részletek az eseményről a Partnering Konferencia weboldalán érhetőek el. Az idei esemény legizgalmasabb kérdései:

  • Marketing ROI, mennyit ér az ügyfélélmény?
  • Elsőszámú mérési mutató a teljesítmény? Mit értünk alatta?
  • Hogyan javítható a dolgozói (ügyfél)élmény?
  • Felkészültünk-e a felhősödő szolgáltatások igénybevételére?
  • Hogyan lesz állampolgárból ügyfél?
  • Mit kínál az ügyfélkapcsolatok másodlagos felhasználása?
  • Ismered meg az ügyfeled ügyfelét?
  • Hogy sződd a hálód?
  • Hogyan szabotálja a kezelő a rendszert?

Online regisztráció