Hírek, aktualitások

20 százalékos hatékonyságnövekedés már az első héten a VCC-vel


A cégek hatékonysága alapvető mérőszám. Folyamatos növekedése fontos. A kiugró eredmény pedig mindent megér. A Virtual Call Center büszke, hogy rendszerével már akár az első héten 20 százalékos növekedés érhető el.

20 százalékos hatékonyságnövekedés a vcc-velEz persze átlagadat, amely több tényezőből tevődik össze. Az egyik a prediktív tárcsázó által biztosított hatékonyság. Ha az adott cég már rendelkezett hasonló tárcsázóval, akkor 2-10 százalékos óránkénti növekedés várható a beszélgetési időben, attól függően, hogy mennyire kifinomult a cég jelenlegi prediktív tárcsázója. Ha kézi tárcsázóval vagy predialerrel (előhívóval) rendelkeznek, akkor ez a növekedés 30-40 százalék is lehet óránként.

A másik fontos tényező a script hatékony felépítése. A VCC nagy hangsúlyt fektet arra, hogy az operátorok minél rövidebb idő alatt, kevesebb kattintással vihessék végig a beszélgetést. További segítség az operátorok számára, hogy előre beállított mechanizmusokkal, automatizmusokkal dolgozhatnak a VCC kliens programban, így minimalizálhatják az utómunka időt is. Sőt, a projektek utómunkaigényét már önmagában az is csökkenti, hogy az operátorok irányítottan kérhetik el a szükséges információkat az ügyfelektől. A rendszer figyeli helyettük, hogy például megfelelő-e a megadott email cím vagy, hogy helyes formátumban van-e megadva a személyi igazolványszám. Ez a folyamat 5-10 százalékos hatékonyságnövekedést eredményez.

Mindennek átlaga az első héten tapasztalható 20 százalékos növekedés. Ez a szám a 2014-ben frissen regisztrált ügyfeleink átlaga, akiknél jelenleg bevezetés alatt áll a rendszer vagy a pilot akcióban vesznek részt. Korábbi ügyfeleink tapasztalatai alapján, a rendszer teljes bevezetése és rutinszerű használata során a hatékonyságnövekedés meghaladhatja akár a 30 százalékot is már a második hónapban.

vcc-caa-banner728x90B

Magyarország első számú call center fóruma