Hírek, aktualitások

1 000 000 Ft értékű nyeremény a Partnering Konferencián


A berlini sikereket követően, a Virtual Call Center – eleget téve a hazai szakmai körök érdeklődésének – itthon is bemutatta a Virtual Call Center 3.0 fejlesztését a Tapolcán megrendezésre került Partnering VII. Ügyfélszolgálati konferencián és Szakkiállításon.

A Humán Erőforrás Alapítvány kuratóriuma, alapítói és támogatói nevében hívta szakmai csúcstalálkozóra a különböző ágazatokban működő ügyfélszolgálatok, call / contact centerek és ügyféltámogató központok vezetőit, szakértőit. Nem hiányoztak a kiállítók és meghívottak sorából a nagyobb távközlési cégek képviselői sem, mint a Vodafone, vagy a közműszolgáltató vállalatok és outsourcing cégek.

A kiállítással egybekötött előadássorozat olyan témát is érintett, mint a távmunka és távmunka szolgálatába állítható technikai megoldások.

A távmunka és az atipikus foglalkoztatás előtérbe kerülése a költséghatékonysága és mobilitása révén, olyan megoldások felé irányítja a call/contact centerek vezetőit, gazdasági szakértőit, amelyek rugalmasságuknál és integrált működésüknél fogva helyettesíthetik, vagy kiegészíthetik a jelenlegi költséges megoldásokat. Utólag elmondhatjuk, hogy némi izgalommal tekintettünk a hazai szakmai körök reakciójára a Virtual Call Center 3.0 bemutatása kapcsán. Ennek az izgalomnak az volt az oka, hogy nem példa nélküli, hogy bizonyos innovatív termékek előbb lelnek lelkes fogadtatásra külföldön, mint kis hazánkban. Szerencsére, vagy inkább a gazdasági válságot követően a cégeken belül lezajlott költségoptimalizálási törekvéseknek köszönhetően, Magyarországon is nagy érdeklődésre tartott számot egy olyan hosztolt call center technológia, ami nem igényel beruházást, mégis mindazt tudja, amit a legkomolyabb telepített rendszerek. Vagy sokkal többet!

Láthatóan a berlini kiállítás tapasztalataihoz hasonlóan, itthon is a bővíthetőség és a rugalmasság, amit hiányol sok szolgáltató a meglévő call center, vagy contact center megoldásában és az állandó költséges fejlesztések helyett komplett, és gyorsan integrálható professzionális újításokat keresnek. Meglepetten tapasztaltuk, hogy egyes speciális igények kielégítésére, akár holland vagy más külföldi megoldás-szállítók szolgáltatásait is igénybe veszik magyarországi cégek a nyelvi és bürokratikus akadályok ellenére, hiszen egyik itthoni rendszer sem felelt meg az igényeiknek. Eddig! Természetesen ezeket az érdekes információkat nem tudtuk volna meg, ha nem látták volna a Virtual Call Center 3.0-ban azt, amit eddig hiába kerestek, nem csak itthoni, de külföldi szolgáltatók megoldásaiban. A kiállítás három napján minden meghívott és kiállító ellátogatott a standunkra és folyamatos prezentációk kíséretében próbáltunk válaszolni minden felmerült kérdésre az innovatív fejlesztéssel kapcsolatban.

A sikeres Partnering konferencia záró akkordjaként megrendezésre kerülő nyeremény sorsoláson az eWorld Com 1.000.000 Ft értékű Virtual Call Center 3.0 rendszerhasználatot ajánlott fel a szerencsés nyertesnek az Állami Autópálya Kezelő Zrt. képviselőinek. Ezúton is gratulálunk nekik!