meg-mindig-nepszeru-az-e-mail

Még mindig népszerű az e-mail?

A mai technológia lehetővé teszi, hogy számos kommunikációs csatorna közül mi magunk válasszuk ki az igényeinknek leginkább megfelelőt. De vajon az új, gyors és népszerű csatornákkal fel tudja venni az e-mail a versenyt?

vcc-live-szinpadra-lep

A VCC Live színpadra lép!

Már csak pár nap van hátra az immár tizenharmadik alkalommal megrendezésre kerülő Országos Ügyfélszolgálati Konferenciáig Sümegen.

hatter-fejlesztesek-legutobbi-frissitesben

Háttér fejlesztések a legutóbbi frissítésben

A VCC Live-nál folyamatosan dolgozunk azon, hogy új funkciókkal bővítsük szoftvereink eszköztárát. Emellett azonban számos más fejlesztésen is munkálkodunk; igyekszünk a már meglévő szolgáltatásainkat még gyorsabbá és jobbá tenni. Ilyen fejlesztést adtunk ki a legutóbbi nagyobb kliens frissítéssel is, ami az úgynevezett OCSP (Online Certificate Status Protocol) stapling megoldásra való áttérés révén hoz kisebb teljesítményjavulást.

Még több friss fejlesztési hírt olvasnál?

Iratkozz fel hírlevelünkre!

Adatvédelem: A hírlevélre történő feliratkozással Ön hozzájárul ahhoz, hogy a VCC Live Hungary Kft. az általa nyújtott szolgáltatásokkal kapcsolatos friss hírekről e-mailben rendszeresen tájékoztassa Önt. A hírlevélre történő feliratkozással Ön egyúttal hozzájárul ahhoz is, hogy a VCC Live Hungary Kft. a hírlevélről történő leiratkozásig az Ön nevét, e-mail címét, telefonszámát a hatályos Adatvédelmi Szabályzatban foglaltaknak megfelelően kezelje.
ismetlodo-bankkartyas-fizetesi-lehetoseg-vcc-live-pay-jel

Ismétlődő bankkártyás fizetési lehetőség a VCC Live Pay-jel

Tavaly bemutatott VCC Live Pay nevű szolgáltatásunk lehetővé teszi a bankkártyás befizetések telefonhíváson keresztüli lebonyolítását. A szolgáltatással eddig kizárólag egyszeri díjak befizetésére volt lehetőség, azonban mától havidíjak automatikus levonására is van lehetőség.

vcc-live-5-0-megujult-ergonomikus-felulet

VCC Live 5.0 – Megújult, ergonomikus felület

Elérhető friss kliens felületünk, mellyel megtettük az első nagy lépést a teljes átalakulás felé. Az operátori és az adminisztrátori felület megújulása a felhasználói élmény javítását célzó fejlesztéseink között szerepel.

bejovo-hivasok-kezelese-profin

Bejövő hívások kezelése profin

Az ügyfélelégedettséghez tartozik, hogy egyértelmű, felhasználóbarát automata struktúra igazítsa el a telefonon érdeklődőket. Fontos, hogy az ügyfelek egy ilyen híváskezelő rendszert valóban segítségnek érzékeljenek, melyben akár ügyintéző kapcsolása nélkül is tudnak intézkedni, információhoz jutni.

atlathatobban-kezelheto-hangallomanyok

Átláthatóbban kezelhető hangállományok

A telefonos ügyfélszolgálatok számára fontos jogi kérdés, hogyan kezeljék, milyen garanciákkal tárolják a hívásokkal összefüggő adatokat, hangállományokat. Új alkalmazásunkkal nem csak a hanganyagok tárolása, hanem az archiválás is könnyebbé, biztonságosabbá válik.

Kérjük, adja meg adatait és kollégáink rövidesen felveszik Önnel a kapcsolatot!

Adatvédelem: A hírlevélre történő feliratkozással Ön hozzájárul ahhoz, hogy a VCC Live Hungary Kft. az általa nyújtott szolgáltatásokkal kapcsolatos friss hírekről e-mailben rendszeresen tájékoztassa Önt. A hírlevélre történő feliratkozással Ön egyúttal hozzájárul ahhoz is, hogy a VCC Live Hungary Kft. a hírlevélről történő leiratkozásig az Ön nevét, e-mail címét, telefonszámát a hatályos Adatvédelmi Szabályzatban foglaltaknak megfelelően kezelje.