VCCBlog

Hírek, aktualitások

A VCC Live színpadra lép!

A VCC Live színpadra lép!

Már csak pár nap van hátra az immár tizenharmadik alkalommal megrendezésre kerülő Országos Ügyfélszolgálati Konferenciáig Sümegen.

Háttér fejlesztések a legutóbbi frissítésben

Háttér fejlesztések a legutóbbi frissítésben

A VCC Live-nál folyamatosan dolgozunk azon, hogy új funkciókkal bővítsük szoftvereink eszköztárát. Emellett azonban számos más fejlesztésen is munkálkodunk; igyekszünk a már meglévő szolgáltatásainkat még gyorsabbá és jobbá tenni. Ilyen fejlesztést adtunk ki a legutóbbi nagyobb kliens frissítéssel is, ami az úgynevezett OCSP (Online Certificate Status Protocol) stapling megoldásra való áttérés révén hoz kisebb teljesítményjavulást.

Ismétlődő bankkártyás fizetési lehetőség a VCC Live Pay-jel

Ismétlődő bankkártyás fizetési lehetőség a VCC Live Pay-jel

Tavaly bemutatott VCC Live Pay nevű szolgáltatásunk lehetővé teszi a bankkártyás befizetések telefonhíváson keresztüli lebonyolítását. A szolgáltatással eddig kizárólag egyszeri díjak befizetésére volt lehetőség, azonban mától havidíjak automatikus levonására is van lehetőség.

Még több friss fejlesztési hírt olvasnál?

Iratkozz fel hírlevelünkre!

Adatvédelem: A hírlevélre történő feliratkozással Ön hozzájárul ahhoz, hogy a VCC Live Hungary Kft. az általa nyújtott szolgáltatásokkal kapcsolatos friss hírekről e-mailben rendszeresen tájékoztassa Önt. A hírlevélre történő feliratkozással Ön egyúttal hozzájárul ahhoz is, hogy a VCC Live Hungary Kft. a hírlevélről történő leiratkozásig az Ön nevét, e-mail címét, telefonszámát a hatályos Adatvédelmi Szabályzatban foglaltaknak megfelelően kezelje.
VCC Live 5.0 – Megújult, ergonomikus felület

VCC Live 5.0 – Megújult, ergonomikus felület

Elérhető friss kliens felületünk, mellyel megtettük az első nagy lépést a teljes átalakulás felé. Az operátori és az adminisztrátori felület megújulása a felhasználói élmény javítását célzó fejlesztéseink között szerepel.

Bejövő hívások kezelése profin

Bejövő hívások kezelése profin

Az ügyfélelégedettséghez tartozik, hogy egyértelmű, felhasználóbarát automata struktúra igazítsa el a telefonon érdeklődőket. Fontos, hogy az ügyfelek egy ilyen híváskezelő rendszert valóban segítségnek érzékeljenek, melyben akár ügyintéző kapcsolása nélkül is tudnak intézkedni, információhoz jutni.

Átláthatóbban kezelhető hangállományok

Átláthatóbban kezelhető hangállományok

A telefonos ügyfélszolgálatok számára fontos jogi kérdés, hogyan kezeljék, milyen garanciákkal tárolják a hívásokkal összefüggő adatokat, hangállományokat. Új alkalmazásunkkal nem csak a hanganyagok tárolása, hanem az archiválás is könnyebbé, biztonságosabbá válik.

Két új tanúsítvány az üzleti biztonságért

Két új tanúsítvány az üzleti biztonságért

Magyarországon harmadikként szereztük meg azt az ISO-tanúsítványt, melyet Európaszerte is csak 791 vállalkozás birtokol. Azért, hogy ügyfeleink adatait és vállalati értékeinket is teljes biztonságban tudjuk, az üzletmenet-folytonosságról szóló bizonyítvány mellett egy, az információbiztonsághoz kapcsolódó ISO-tanúsítvánnyal bővítettük a nemzetközi elismerések listáját.